Koh samui

Heh hej underbara väder och underbara thailand! Ligger just nu vid poolen på stället vi bor på efter några timmar vid stranden. Vi bor i staden Lamai på ett ställe kallat Sea breeze, betalar fyrtio kronor/natt oh då bor vi precis vid vattnet, har två söta små bungalows, tillgång till pool och tydligen gratis wifi, Dyrt!! Annars då? Livet är så enkelt just nu så jag vet inte vad. Hjärnan är avstängd och undanstoppad eftersom det svåraste jag tänker på dagen är typ "var är solkrämen?" "kanske skulle dricka lite vatten" eller "ananas eller mango?". Igår var vi dock på utflykt. Red elefant, snorklade, såg vattenfall oxh lärde oss laga curry. Väldigt turistigt och överreklamerat men ganska kul! I vilket fall tänkte vi leva lite galet ikväll och dricka lite öl, förhoppningsvis lyckas fatima och hennes kompis ta sig hit så vi kan träffas lite. Kul. Imorgon har vi (eller de andra, jag stanbade vid havet. Skulle vakta handdukarna serrni!:) fixat tuktuk och båt vidare till ön koh pan yang (eller hur den nu stavas) och så ska vi stanna där i några dagar. Ja livet är enkelt som sagt och himla himla himla underbart. Kram! /elin

Kommentarer
Postat av: Bea

FAAAAAN VAD AVIS JAG ÄR! NJUT FÖRFAN, för de suger här hemma.....

2012-03-16 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0