mitt år 2010 enligt migsjälv


Mitt år har varit väldigt händelserikt. Jag har gjort så många nya saker som jag aldrig kommer få uppleva igen, bland annat tagit körkort. Magalufresan med mina allra bästa vänner är en vecka som jag aldrig någonsin kommer att glömma, det var verkligen underbart. Jag har dessutom börjar mitt sista år på gymnasiet och börjat acceptera mitt val av skola lite mer. Tack vare personerna som finns där och tanken på att snart SNART är allt slut. Jag har även blivit singel efter ett tvåårigt förhållande vilket är något av det värsta jag varit med om. Men man lär sig och det hela har gjort mig väldigt mycket starkare. Mina vänner har ställt upp i alla lägen och jag har kommit dem så himla nära. Jag har stressat mycket detta året för att få ut så mycket som möjligt av varje sekund. Jag har fyllt arton och varit ute och dansat bort mina bekymmer många många många gånger. Jag har spenderat kokheta dagar på stranden i såväl Magaluf som Thailand, jag har även åkt skidor ut för långa backar (och även lyckats vurpa rejält!). Jag har hållt mitt nyårslöfte att inte röka ett enda bloss på en cigarett. Det känns bra. Jag har tränat många svettiga timmar på Allhallen och njutit av att bara glömma allt. Jag tycker att 2010 har varit ett väldigt lärorikt år och nu hoppas jag att 2011 blir bara bättre! /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0