min dag

Idag har jag vaknat av mammas klappande på huvudet, tagit bussen till skolan, målat på rosa läppstift, haft en lektion, hängt i ett kostymförråd, planerat studenten och balen med min klass, haft modemöte, köpt cykellysen, sökt jobb, tagit bussen hem, somnat med öppen mun (alltid, hemskaste med otroligt skönt), cyklat på isiga vägar, gjort lunch, kollat på I love you man och planerat pass samtidigt, druckit kaffe, pluggat, pratat i telefon, käkat spagetti, ranglat iväg på cyklen igen mot allhallen, övat inför att hålla i pass, hållt i dubbelpass, dött av trötthet efter 3,5 timmas konstant tränande, duschat länge, åkt hem, slagit på datorn, lyssnat på radioprogram om poe, ätit smoothie, fönat håret och nu borstat tänderna. Min dag. Osocial men effektiv! /elin

Kommentarer
Postat av: millan your one and only kommentator

Ärligt Elin, du gör verkligen lika mkt på en dag som jag gör på en vecka! sluta upp med det NU BUMS hihihi PUSS

2011-01-27 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0