lägenheten

Jag sitter just nu i soffan i min framtida lägenhet. Om två månader är det våran. Det är typ spikat nu och det känns helt jävla stört. Jag ska liksom flytta ihop med mina bästa vänner, bo centralt, laga mat, inte sova någonting och leva vardagen med mina vänner. Jag ska bli sambo! Visst är det bara lilla Växjö, men ändå! Hur sjukt crazy är det inte?!?!! Sofie och jag hänger här lite ikväll för att känna in känslan. Hon har redan somnat i soffan och det ser ut som hon känner sig ganska hemma. Vi väntar på Millan som snart kommer ramla in från sitt nattarbete. Utanför hör man skriken av fulla människor inne på en nattclub. Det känns så himla bra och kul att det ska hända något annorunda och nytt i mitt liv. Få testa gränserna och umgås 24/7 med mina vänner. Jag kommer nog bli extremt frustrerad ibland, men de positiva sidorna kommer ta över! Närhet och kärlek nära hela tiden. Åh vad underbart. Jag längtar! Nu ska jag försöka ruska liv i Sofie här.. CIAO /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0