klarar inte ens en lugn eftermiddag

Hade bara halvdag i skolan idag och trampade in hemma redan vid tolv. Tog en superlång dusch och gjorde allt sånt man inte hinner annars, rakade benen, klippte naglarna, penslade på nytt nagellack, plockade ögonbrynen, smörjde in mig med bodylotion, fotcreme och handcreme (!!) och borstade håret med typ 200 borstdrag. Drog på mig de mysigaste kläderna och tofflorna jag kunde hitta och bänkade mig framför tv:n med kaffe. Läste alla bloggar jag kunde komma på och klickade sedan igång SATC boxen och förberedde mig för en mysig eftermiddag med mig själv. Snön bara yrade utifrån och det kändes helt, helt underbart! Tills nu. Jag har aldrig varit så uttråkad i hela mitt liv! Mina vänner kommer hit för underhållning ikväll men de ska inte vara här förrän om över en timmme, vilket känns som en hel evighet just nu! Jag är så sjukt uttråkad. Funderar starkt på att börja stryka bara för att ha något att göra, och då är det dåligt. Det är inte bra att jag inte ens kan slappa i några timmar utan att få spader, jisses amalia. Gud vad jag älskar mitt annars hektiska liv. Händelser, kom och ta mig någonstans! Gör något! Skaffa ett jobb till! Flytta ihop med dina vänner! Skaffa superbetyg! Lev! Städa! Blogga! Skriv dagbok! Ja bra. Nu ska jag ta tag i det. Ciao! /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0