det är inte mysigt att vara magsjuk

Jag och pappa är magsjuka båda två. Han som smittat mig. Vi ligger i soffan och zappar mellan olika kanaler. Ber den andra hämta mer vatten. Sträcker oss efter spyhinken och springer till toaletten omvarandra. Mysigt? Nope. Men idag orkar jag i alla fall stå upp. Jag sov hela dagen igår. HELA DAGEN! Sjukt. Mina vänner åkte till Fatima och kollade på hennes modeshow igår och min klass hade modevisning i skolan idag. Imorgon och på lördag ska jag plocka kläder och göra modefotografering. Imorgon kväll ska jag fira min kära vän som fyllt år och sen är det sportlov. Hinner och vill jag vara sjuk nu? NEJ! HELVETES MAGSJUKA HELVETEE /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0