annorlunda

Ibland går inte allting som man vill att det ska gå och livet blir inte som man tänkt sig. Just nu är allting ganska grått, overkligt och konstigt. Ostabilt, annorlunda och fel. Dessutom har det slagit om från att vara sommar och stabilt till höst och ostabilt. Jag förstår inte hur det hände egentligen, men plötsligt känns allting annorlunda. Vissa saker är annorlunda på grund av en orsak medan annat bara känns annorlunda utan någon anledning. Jag är inte van vid det här.
Hur som helst så har jag fortfarande människor i mitt liv som betyder allt. De är de bästa jag kan önska mig och jag måste försöka tro att det ordnar upp sig tillslut. Som hjälp på traven köpte jag en wake up light idag, att vakna av fejkat solljus varje morgon kan nog vara en bra start på dagen. Hoppas jag. /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0