idag är en dag som är en bra dag


Jag har en så himla bra dag! Allt är verkligen bra! Det lustiga är att det egentligen inte har hänt någonting alls ovanligt. Det är bara bra helt enkelt! Vaknade alldeles för sent imorse och fick cykla ihjäl mig till bussen som vanligt, men lyckades hinna med den! I skolan gick allt fint. Fick lite plugg gjort, målade på kollektioner och pluggade en massa matte. Åkte hem och lyckades slockna på bussen. Sådär fult med munnen öppen (precis som på bilden faktiskt) och om någon såg mig så skrattade de nog jättemycket, kul att förgylla någons dag liksom. Sen drack jag kaffe med Sofie och bara gjorde ingenting. Nu sitter jag och gosar med min misse och ska strax cykla och hämta ut min traderafyndade jacka. Finns dock en stor risk att den är skitful, men isåfall gör det ingenting. Man måste ju ta en risk ibland :) Tänk OM den är superfin istället! Sen ska jag iväg och hålla i mitt sista aerobicpass, och visst att det har varit kul, men på något sätt så känns det riktigt skönt att det är över. Tänkte ju sluta med att hålla i pass redan i våras, så nu är det ju på tiden liksom. Så ja, det har inte hänt någonting idag, men allt är så bra ändå! Det är fint! Hoppas allt är bra med er som kikar in här också :) PUSS! /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0