VAD HÄNDER?

Det är jullov. Jag sover länge, kollar in mellandags rean och blir besviken, umgås med mina bästa vänner, vägrar att plocka undan julklapparna i sängen vilket leder till att jag sover borta. Hela tiden. Jag umgås med min familj, andas in vinterluften, njuter av de vackra solnedgånarna, dricker drinkar och kör utgångar. Jag shoppar skor och inspekterar kläderna i vårkatalogerna, drömmer efter sol och värme. Jag fryser om tårna, planerar Malmöresor men blir ledsen över hala vägar vilket stoppar vår resa. Njuter av min väns nykära ansikte, och längtar efter att känna känslan. Diskuterar bartenderutbildningens fram och baksidor, tycker det är extremt svårt att bestämma mig. Jag kliar i håret på mina bästa vänner medan jag slumrar in till Big Bang Theory. Utvärderar och kommer fram till att livet är ganska bra ändå. Ganska bra att bara göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0