nu är det natt

Idag har jag vaknat tidigt, plumsat till bussen i klackar, haft tryckkurs och tryckt en tomte, trott att jag ätit lutfisk fast det visade sig vara torsk, skrivit oavbrutet i 1,5 timma, hoppats på bra resultat, varit slutkörd i huvudet, skottat snö, druckit koppar och åter koppar av kaffe, cyklat till bussen igen för att lämna över ett illgrönt usb, umgåtts med mormor, mailat till en modetidning, gjort en intervju, sett flera råddjur och varit rädd att köra på ett, serverat julbord, lyssnat på lite lustigt uppspel, serverat snappsar, och några snappsar till, lyssnat på dåliga skämt, skrattat för att jag älskar dåliga skämt, låst alla dörrar till restaurangen, dubbelkollat så att allt var låst, och dubbelkollat dubbelkollen, lyssnat på p3 insamling, krypit ner i sängen med min syster och kollat på circus möller, skrattat jättemycket och skrivit ihop ett jobb mitt i natten. /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0