den där morrdagen

Idag har jag vaknat tidigt, städat rummet innan frukost, cyklat i iskall morgonluft, kollat på Lucia, blivit nöjd med provresultat, vurpat i matsalen, fått soppa i håret, och på armen, spelat spökboll, ritat mönster, börjat på min första power point redovisning, åkt buss med min bästa vän, förundrats över hur hala ett par skor kan vara, druckit kaffe, skrivit jobb, förstått att två veckor i thailand gör en svag på träningen, saknat lite närhet, fått ryggmassage, gosat med min katt, njutit av värmen från den öppna spisen, bestämt att jag vill göra något med mitt liv, blivit ledsen när jag inte kunde bestämma vad, pussat mamma och pappa godnatt, borstat tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0